FAQ
Otázky, na ktoré sa pýtate najčastejšie:
1. Po vytvorení mi neprišiel potvrdzujúci email.
Kontaktujte nás cez náš zákaznícky servis info@vintageparadise.sk . Väčšinou sa jedná o preklep vo Vašej emailovej adrese.
2. Vytvoril som si objednávku, ale neprešla mi platba kartou.
Pokiaľ Ti bol doručený potvrdzujúci e-mail o prijatí objednávky, ale platba za objednávku neprešla - môžeš objednávku uhradiť prevodom na náš účet SK95 1100 0000 0029 4610 1127, VS: číslo Vašej objednávky.
Kontaktuj nás, aby sme zmenili platobné podmienky v objednávke. Novú objednávku si nevytváraj - pôvodná je prijatá v systéme a tovar je pre Teba rezervovaný :)
3. Kedy bude moja objednávka doručená?
Objednávky odosielame čo najskôr po prijatí, t.j. na druhý deň. Doručené sú na ďalší pracovný deň. Maximálna doba doručenia objednávky je do 5 pracovných dní od prijatia objednávky.